‘සොක්කන් ලොක්කන් ව‍ූ වගයි’ – දෙවන කොටස: පූර්ව – වැවිලි කර්මාන්ත ආර්ථිකය තුළ වෙළඳාම සහ ධන සමුච්චය

බව

ඊළාම් අයිතිය

බව

ආගමික විශ්වාස ප්‍රශ්න කිරීමේ අයිතිය

බව

මහින්දාගමන කථාව මිත්‍යා ප්‍රබන්ධයකි

බව

‘නතාෂා එදිරිසූරිය’ – ‘දොස්තර සාෆී’ චිත්‍රපටියේ දෙවන කොටස

බව

විමල්ගේ පොත ගැන ‘ඇකඩමික් නොවන’ විචාරයක්

බව

ගල්කන්දේ හිමිගේ හුදෙකලාව – නලින් ද සිල්වාට පසු වල්පොළ රාහුල හිමි ගේ ‘උරුමය’

බව

සොක්කන් ලොක්කන් වූ වගයි – පළමු කොටස

බව

‘වලස් පවුල’ ළමා නාට්‍ය ගැන කියවීමක්

බව

පීඩනයට එරෙහිව විසම්මුතික චින්තනය: ජනරඟ ප්‍රේක්ෂා වේදිකාව ඇසුරින්

බව

බටහිර රටවල මිනිස්සු තමන්ට නිදහසක් නොමැති බව පවා නොදනිති

බව

‘My Sweet Rotten ‘Heritance’ පිළිබඳ සෞන්දර්යාත්මක කියවීමක්

බව

දෙමළ ජනතාවට දෙමළ වීම නිසා ම ඇති ප්‍රශ්නය කුමක්ද යන්න ව්‍යාජ ප්‍රශ්නයක් වන්නේ ඇයි?

බව

‘ජාතික ජන බලවේගයට’ අප සහය දෙන්නේ ඇයි?

බව

මගේ ලෝකයේ කරුණුමයභාවය

බව

මෙයසියානුවාදය – කෙටි හැඳින්වීමක්

බව

නිර්මාල්ගේ අවධානයට විවෘත සටහනක්

බව

ලිබරල්වාදය සහ එහි ඓතිහාසික අපහසුව

බව

කරුණුත්වයේ මූලධර්මය 2022

බව

‘නෝ’ නාට්‍ය පිළිබඳ, බුදුදහම තුළින් සාංදෘෂ්ටික සිතා බැලීමක්

බව