“පුනරුප්පත්තිය” (Rebirth) ප්‍රවාදයේ උපත

බව

උපන්‍යාසික ගණිතය සහ නොවුපන්‍යාසික දර්ශනය

බව

අමරකීර්ති, අනුර සහ ආගම

බව

ජයලත් මනෝරත්නගේ නාට්‍ය දෘෂ්ටිය හා භාවිතය

බව

අවුකන බුද්ධ ප්‍රතිමාව: සෞන්දර්යාත්මක කියවීමක්

බව

 වින්සන්ට් වැන් ගෝගේ “සයිප්‍රරස් සමග තිරිගු පිටියක්‘’ – කාන්ටියානු කියවීමක්

බව

ජන රඟ ප්‍රේක්ෂා – මතක සටහන් 01

බව

ඩේවිඩ් ප්‍රතිමාව – කාන්ටියානු කියවීමක්

බව

පියෙටා ප්‍රතිමාව – කාන්ටියානු කියවීමක්

බව

විලියම් ශේක්ස්පියර්ගේ “The Comedy of Errors” නාට්‍ය පිළිබඳ අධ්‍යයන සටහනක්

බව

‘සඟ, වෙද, ගුරු, ගොවි, කම්කරු’ – කියවීමක්

බව

දේශපාලනය ගැන සිතීම

බව

මැජික් යනු කුමක්ද?

බව

“අනන්‍යතාව සහ අභිවහනය: රංග කලාව පිළිබඳ සත්භාවවේදී අධ්‍යයනයක්” සහ “නාට්‍ය විචාර සහ රංග කලාව පිළිබඳ අධ්‍යයන සටහන්”

බව

ඡායාරූපයේ පැවැත්ම ගැන අදහස් කීපයක්

බව

කාන්ට්ගෙන් “කළු සපත්තු”වක්  

බව

යොහානි හා ඩුෂාම්ප්

බව

විප්ලවයේ නාට්‍යකරුවා: මේයර්හෝල්ඩ් ගේ රංග ක්‍රමය, න්‍යාය හා භාවිතය

බව

අඩසියවසක ජීවිතය සහ සමාජය

බව

සුනිල් පෙරේරා ගැන කෙටි සටහනක්

බව