කළු අඩි සහිත රතු සපත්තුව වසන්තයේ අග..... කළු අඩි සහිත රතු සපත්තුව චෝදනාව: ජනාධිපතිතුමා ඝාතනයට තැත් කිරීම. චේතනාව: ජනාධිපතිතුමා ඝාතනය. උපක්රමය : ජනාධිපතිතුමා ගමන් කළ වෙඩි නොවදින රථයට කාන්තා සපත්තුවකින් දමා ගැසීම. සිද්ධිය වුණේ උදේ. ජනාධිපතිතුමා ආවෙ වාහන හයක. මුලින්ම පලවෙනි පරිවාර වාහනේ. ඊට පස්සෙ දෙවෙනි වාහනේ. පරිවාර වාහනයක් වගේම පෙනුනට ඒක තමයි වාහනේ. ඒකෙ ඉස්සරහ වීදුරුවට තමයි රතුපාට කාන්තා සපත්තුව වැටුණෙ. පැත්තකින් ගැලවුණ කළුපාට අඩියක් ...
අද රැයෙහි මට ලිවිය හැක දුක්බරම පද. Translation: Tonight I can write the saddest lines by Pablo Neruda වසන්තයේ අග..... Translation of the poem " Tonight I can write the saddest lines" by Pablo Nerudaඅද රැයෙහි මට ලිවිය හැක දුක්බරම පද. ලිවිය හැක, නිදසුනක් ලෙස. " රාත්රිය පුපුරා හැලී ඇති අතර නිල් තාරකා දුරින් හිඳ වෙව්ලයි " රාත්රී සුළඟ නුබ සරයි ගයමින්. අද රැයෙහි මට ලිවිය හැක දුක්බරම පද. ඇයට මම පෙම් කළෙමි, ඉඳහිටක ඇය ද මට පෙම් කරද්දී. ...
නිම්නාගේ ඉතිහාසය | කෞශල්ය කුමාරසිංහ | විදර්ශන වසන්තයේ අග..... නිම්නාගේ ඉතිහාසය කියන්නේ පහුගිය කාලය පුරාවට මේ රටේ සාහිත්යමය අවකාශයන් අතරේ වැඩිපුරම කතා බහට ලක් වුනු නවකතාවක්. හරියට වශියක් වගේ කියවන කියවන හැමෝම ආශක්ත කරගනිමින් ඒ ගැන සටහනක් තැබීම වගකීමක් කරගනිමින් පැතිරී ගිය පොතක්.මං සම්බන්ධයෙන් කියනවා නම් සෑහෙන කාලෙකට පස්සේ පොතක් පෙරළා වත් බලන්නේ නැතුව මිලට ගත්ත අවස්ථාවක්.ඒව මේව වැඩ ගොඩකුත් එක්ක පොත කියවලා ඉවර කළේ දැන්. ඒක හොඳ ...
Unknown වසන්තයේ අග..... වේග උණ්ඩ අස බීත වුණු අය සාර සාද මැද කටගැස්ම වුණු අය කඳවුරේ බංකරේ මහකැළේ ගේ පිළේ මැරෙන්නට පෙර මලමිනී වුණු අය වයස හරි වී අතුරුදන් පිරිමියෙකු වී අතුරුදන් ගැහැණු ඇඟකින් අතුරුදන් හිස කෙළින් කොට අතුරුදන් බරක් වීමෙන් අතුරුදන් වැඩක් නැතියෙන් අතුරුදන් -***- අහන්න. බොහොම පොඩි ඉඩයි ඇත්තේ ' මරණයට හේතුව හා භූමදානය හෝ ආදාහනය කළ ස්ථානය' ඉදිරියෙන්. බැහැ ලියන්නට ...
කැෆ්කියානු වංකගිරිය සහ තවත් සංචාරක කවි | සනත් බාලසූරිය | සම ප්රකාශන වසන්තයේ අග..... කැෆ්කියානු වංකගිරිය සහ තවත් සංචාරක කවි | සනත් බාලසූරිය | සම ප්රකාශන මේ පොත කියවීම අරඹනතුරු 'tourism poems’ එසේත් නැතිනම් ' සංචාරක කවි' කියා කවි ප්ර්රභේදයක් ගැන අසා නොතිබුණෙමි. ඉන්පසුව කෙරුණු සරල ගූග්ල් සෙවීමකින්වත් ශාස්ත්රී ය ප්රකාශනයකවත් මේ ගැන සෑහිය හැකි තරම් දෙයක් නොලැබිණි. ඉඳින් සංචාරක කවි යනු මේ පොතේ ඇති කවි ආකාරය යැයි පූර්ව නිගමනයෙන් තෘප්තිමත්ව පොත කියැවීමි. ...
Untitled Post වසන්තයේ අග..... ගැහැනු පිරිමි මල් පලතුරු | ඉසුරු චාමර සෝමවීර | ග්රන්ථ ඉසුරුගේ පොත කතාංග හතකින් යුතු ය. සිය මුල් කෙටිකතා පොතෙන් ඇරඹි භාෂාමය ලැසි ගමන වඩා ලාලිත්යයෙන් අලලවමින් ලියැවුණු. ඇතැම් තැනක ඉතා සරල අන්තර්ගතයක් තුල අපව තිගස්සවමින්. විටෙක උවමනාවටත් වඩා ඇදෙමින් යන තැන් කිහිපයකින් බාල වෙමින්. “ ගැහැනු පිරිමි මල් පලතුරු" සුලබ කවුරුත් දන්නා යෙදුමක් වන්නාක් මෙන්ම ඉසුරු තම කෙටිකතා ...
ස්වර්ණකාය | ප්රභාත් ජයසිංහ | සරසවි වසන්තයේ අග..... ඇතැම් පොතක් කියවා ඒ ගැන සටහනක් තැබීම ඉතා අසීරු ය. ඒ පොත කියවීම ම ඔබ කෙතරම් මිටි දැයි හඟවන නිසාවෙන්. තමා ලියන අකුරකින් හෝ එයට අසාධාරණයක් වෙතැයි යන බිය කැන්දන හේතුවෙන්. එවන් එක් පොතක් අනුරාධ මහසිංහගේ බැමිණිතිකාලය ය. තවම ඒ ගැන අදහස හරියකට ගොනු කරගන්නට බැරි වූ. දැන් තවත් පොතක් පස්වෙනි වතාවටත් කියවා හමාර කළෙමි. දින තුනක් තිස්සේ. ස්වර්ණකාය ...
:: බිඳි සෙනෙහෙ අවුරා- ළං කළ හැකිද හඬන සිත් තැවෙන සිත් :: වසන්තයේ අග..... ‘සුර අසුර' ටෙලිනාට්යය ප්රදර්ශනය කෙරෙන්නේ එකදහස් නවසිය අනූ හයේ දී ය. බර්මින් ලයිලි ප්රනාන්දු ගේ අධ්යක්ෂණයක් ලෙස. වසන්ත කොටුවැල්ල හා වීනා ජයකොඩි ප්රධාන චරිත නිරූපණය කළ. සිංහල හා දෙමළ අඹුසැමි යුවලක් විලසින්. අසූ තුනේ ජූලි මාසයේ ලංකාව කාලාවකාශය කරගනිමින්. කලු ජූලිය නම් පැල්ලම ඉතිහාසයෙහි සටහන්වෙද්දී මිනිසුන් හැසිරුණේ කෙසේ දැයි ඉඟියක් සපයමින්. ඒ ටෙලිනාට්යය ගැන සමාජයෙහි හෝ සාහිත්ය කළා රසවින්දන ...
ඉස්කිරීම | දමිත් උදයංග දහනායක | සයුර වසන්තයේ අග..... විඳීම් සටහනක් පමණි. ' තෙමි තෙමිම මම ' නම් අපූරු කාව්ය සංග්රහයෙන් තම නම සළකුණු කළ දමිත් එහිම දිගුවක් ලෙස ගද්ය කාව්යයක් අප අත තබා ඇත. බසෙහිද සිද්ධීන්ගේද හැඟීම්වලද සබැඳියාවන්ගේද යන මොන අංශයෙන් ගත්තත්. නණ ලළ අතහැරීම වැනි ලේබල්ගත රැඩිකල් බස් බිඳීම් වලට එහා ගිය පෙළහරක් පාමින්. ආකෘතියට පවා පණ පිහිටුවමින්. මෙම කෘතිය නවකතාවක්ද කෙටි නවකතාවක්ද නැතිනම් කෙටිකතාවක්ද යන ...
රෝස මුසැන්ඩාස් පිස්සුව | සුසන්ත මූනමල්පේ | ගොඩගේ වසන්තයේ අග..... මුලින්ම ලිවිය යුත්තේ මේ ලියමන උක්ත කෘතිය ගැන විචාරයක් යැයි වරදවා නොගතයුතු බව ය. මෙවන් ලියැවිලි විඳීම් සටහන් වන අතර විචාර යනු මීට වඩා හරබර වූත් මහන්සිවිය යුතු වූත් වැඩ ය. පිටු හැටපහක් පුරා ලියැවුණු කෙටිකතා හයකින් යුත් මේ කෙටිකතා සංග්රහයේ එන කෙටිකතා හයම නැවුම් ය. අපූරු ය. අනුභූතීන් අතින්. පරිකල්පනය වෙසින්. ඇතැම් තැනකදී ආඛ්යාන විදියෙන් පවා. සුසන්ත මූනමල්පේ ...
:: ප්රේමාලාප :: වසන්තයේ අග..... හිමියනි පෙමම සොව තනනා බවද පෙමම බිය තනනා බවද අත්දුට ය සහතික ය ඒ බියද ඒ සොවද දිගු කලක් පැසවුණේ මහදුරක් ඇවිලුණේ මීට බෝ කලකට පෙර ය. හිමියනි නො ඉසිඹුවෙන් දිව යමි සොවට බියට නොව විරහවටවත් වේලා නැතිවම ආශ්වාදයකින් තවෙකකට පනිමි ආදීනවය තුනී කොටලමි මේ භවයෙහිම මියෙමි උපදිමි යළි මියෙමි හිමියනි බියෙහි බිය නොවන්නෙමි. ශෝකයෙහි සෝ නොගන්නෙමි. සංජීවයද සංඝාතයද ...
:: සයන:: වසන්තයේ අග..... එළි වෙන්න පැය පහක් ඇත් දී හදිසියේ නුඹ වත පිරික්සමි ජීවිතේ දිග ඇඳුණු රේඛා මගේ සතුටට හිලව් කරලමි දකුණතේ පිටි අත්ල මත රැඳිආදරේ රස මසළු දකිනෙමි වැටෙන හුස්මක දුකක් ඇත්දැයි සිවිලිමට නෙත් යොමා සවනෙමි ප්රේමයේ දුර ගමන් ආ බව අනිමිසය මැඳ හෙමින් හඟිනෙමි අවදි වේ යැයි හීන් බියකින් සවන අග රළු ලවන් තවරමි ...
:: ආකාස හීන 06 :: වසන්තයේ අග..... “ මට ඔයාව ඕනෙ ඔයාට ඉන්න ඕන විදිහට " Paulo Coelho යන්න සිංහල කියවන්නන් අතර ප්රචලිතව ඇත්තේ 'පාවුලෝ කොයියෝ' ලෙස ය. ඒ නමෙහි හමිකරුවා එකදාස් නවසිය හතලිස් හතේ බ්රසීලයේ දී උපන්නේ ය. නවසිය අසූ දෙකේ දී තම මුල්ම පොත ප්රකාශනයට පත් කළේ ය. තවමත් ලියන්නේ ය. Onze Minutosනවකතාව ඔහු ලියන්නේ දෙදහස් තුන වසරේදී ය. පෘතුග්රීසි බසින්. දෙදෙනෙකු අතින් සිංහලට පරිවර්තනය ...
:: අාකාස හීන 05 :: වසන්තයේ අග..... වයලා. අතිරේක නිළියක් වූවා ය. ' ක්ලෝස් අප් ' එකක් වෙනුවෙන් 'ලොකේෂන්' බැලීමට කැමති වන. මාලා. ප්රධාන නිළියක වූවා ය. ' ක්ලෝස් අප් ' වැඩිපුර ලැබෙන. “ මොකද ඔයා කියන්නෙ මං ගියාට කමක් නෑ නේ ? ” එක් අවස්ථාවක දී වයලා මාලාගෙන් අසන්නී ය. නිශ්පාදන කළමනාකරු සමඟ දර්ශන පසුතලයන් සෙවීමේ ගමනකට එක් වීමට පෙර. වයලා ද මාලා ද අපට හමුවන්නේ ...
:: ආකාස හීන 04 :: වසන්තයේ අග..... “ බොන සියල්ලන් කවියන් නොවුනත් කවියෙක් නම් බොන්නෙක් විය යුතුයි.” ලියන්නේ චින්තන ධර්මදාස ය. මෙම පුවත්පතේම. වෙනත් කළාපයක. වෙනත් පිටුවක. දෙදාස් දහඅටේ ජනවාරි දහනවයදා. ඇල්කොහොල් හෝ වෙනයම් බාහිර ද්රව්යයක් ආශ්රයෙන් මත් වීම 'සවිඥාණක මිනිස් පැවැත්මකට අනිවාර්ය කොන්දේසියක්' ලෙස සටහන් කරන චින්තන තම මතය තහවුරු කරනු උදෙසා බොහෝ ලේඛකයන් විසින් කියනු ලැබූ වාගාලාප රාශියක් උපුටා දක්වයි. නීට්ෂේ ගේ සිට සියුක්සි යින් ...
:: ආකාස හීන 03 :: වසන්තයේ අග..... අපට අතීතයක් ඇත්තේ ය. සුන්දර ද නොවන අසුන්දර ද නොවන ප්රසන්න ද නොවන අප්රසන්න ද නොවන. පුද්ගයන් ද පවුල් ද ගම් ද නගර ද ආදී ලෙස රැස්වුණ ඉතිහාසයක් ඇත. ඒ මතු නොව ජාතියක් ලෙස ද ශිෂ්ඨාචාරයක් ලෙස ද ඉතිහාසයක් ඇත. ආඩම්බරය ද ලැජ්ජාව ද නොඅඩුව කැටිවුණ. ඒ ඉතිහාසය අනුව ලංකාවේ මිනිසුන්ට සැමදා සැමතැන සමලෙස සැලකී නැත. අවස්ථාවන් ලැබී නැත. ...
:: තිත්ත තොල් : Chinthana Dharmadasa :: වසන්තයේ අග..... කෙටි නවකථා තුනකි. Bitter Lips හා Coffee with Ice Cream කථා දෙකම එකම ආකාරයේ කථා ය. එකක ප්රධාන කාන්තා චරිතය වෙනත් නමකින් වෙනත් පරිසරයක වෙනත් පිරිසක් හා තබා ගෙතුවාක් මෙනි. After Eleven Minutes හිදී කාන්තා චරිතය වෙනත් ගති ලක්ෂණ පෙන්නුම් කලත් ඉඳහිට මුල් කථා වල එන ආකාරයේ ගැහැණියක් ඉන්දු ගේ හැසිරීම තුල පෙනී නොපෙනී යයි.චින්තන මේ මවා පෙන්නන ගැහැණිය වැඩිමනත්ම ...
:: කවුළු ඇස පාමුල - ළහිරු කිතලගම :: වසන්තයේ අග..... බොහෝ කලකට පසු කාලයක් ගෙන කවි පොතක් කියවීමි.මේ පොතෙහි ඇති කවි තිස්පහ එක හුස්මට කියවිය නොහැක. ඒ කවි එකකට එකක් වෙනස් ය. අනුභූතීන් ලඟින් යනවිට ආකෘතීන් විරසක වී ඇත. එකම ආකෘතියේ කවි දෙකක අනුභූතීන් පරස්පර ය. එහෙයින්ම මේ කවි එකකට එකක් හුදකලා ඒවා ය. වෙන වෙනම රසවිඳීමට බලකරන කවි ය.මේ පොත පුරාවට ළහිරු තමන්ගේ කවි යැයි වෙනම කවි ආරක් ගොඩ ...
:: 4 වන ජයසිංහ | සමිත බී අටුවබැන්දෑල :: වසන්තයේ අග..... සමිත බණ්ඩාර අටුවබැන්දෑල බොහෝ දෙනෙකු දන්නේ කවියෙකු ලෙසිනි.සමිත කවි වලට අමතරව කෙටි කතා ද ලීවේ ය. මේ තරම් කවියට හා කෙටිකතාවට හිමිකරුවන් නොසිටි අතීතයේ. මීට හත්වසකට පමණ පෙර. වත්පොතෙහි.පසුව ඔහු සුලභව දැකීම දුලබ කාරණයක් විය. වත්පොතෙහි ම.ඒ Samitha දැන් කෙටිකතා දහයක් රැගෙන පැමිණ ඇත. පිටු හැටතුනක ලියැවුණ. 4 වන ජයසිංහ නමින්.4 වන ජයසිංහට ඇතුලත් කෙටි කතා බොහෙමයක් කතාන්තර නොවන්නේ ය. ...
:: අර්ධ නාරී - කේ කේ සමන් කුමාර :: වසන්තයේ අග..... Androgynous Literary Experience in Sinhala Novel.First Sri Lankan Chinese boxes total novel.මේ පොතෙහි අග කවරයේ පොත ගැන සටහන්ව තිබූවකි.Androgynous යන්න ශබ්දකෝෂයන්හි අර්ථදැක්වෙන්නේ “ partly male and partly female in appearance; of indeterminate sex.” ලෙසය. සුචරිත ගම්ලත් මහතා සිය ශබ්දකෝශයේදී ඒ සඳහා දෙන සිංහල අරුත වන්නේ ' ද්විලිංගික ' ලෙස යි.නමුත් මේ කතා ගොඩකින් ගොඩනැඟුනු කතාවෙහි කතුවරයා එහි එක් ප්රධාන චරිතයක් ...