m`lQAg.. n`ykw~v@yn~ ivw~ vQy.. m#wQvEs~ n`ykw~vyt pw~ vQy.. m#wQvEs~.. ey b`r gw~@w~y.. e~w~ @p`d|dk~ ZA pcA g$@v|y.. mt iwQA in~n kN~d`y@mn~ krn~n pEUvA uprQ@m| krnv` kW@v|y.. e~ kQyn~@n~ q#A in~@n~ @h`[m tWm| ek @n`@v| kQy` @n`kQy` kW@v|y.. a#w~@wn~m e~k hrQ y .. e~w~ kN~d`y@m| @m`r`l~ vlt avEl~ q qn~n$ y..m@h~l, sAg`.. gQy`t psE .. wQrQm`n~n h` cn~qQm`l~ e~ w#n gnW ...

රෑට බතට කන්ට කියල කෝම් පිට්ටුඉවුවාකාට හැකිද ඕව' කන්ට! කියල' අම්ම'රැවුවාඊට පස්සෙ බත් ගෙනැල්ල' අනල' අනල'කැවුවාපාට පිරුණු රහයි ගුණයි අපේ බඩට යැවුවා කූට මිනිස් කැළයකි මේ අනතුරු ඇඟැවෙවුවාමීට වඩා ඉවසිය යුතු බව නිතිපැහැදෙවුවාදේට හොඳම යොමු කරද්දි බැන බැනඇහැරෙවුවාදාට මියෙන ආඩම්බර වෙන්නට දිවුරෙවුවා මෝටරේට බිලක් නැතිව රුහිරු කිරෙන්පෙවුවාඊට වැඩිය ඇගෙ කුස තුළ මාස ගණන්ගෙවුවාගාට ගාට උනත් හරි ම පාරෙන් අපයැවුවාකාට ...

සංවර්ධනය මදියැයි කියා ඇතැමුන් මැසිවිලි නගද්දී.. සංස්කෘතිය සහ සදාචාරය විනාශ වන්නේයැයි තවත් පිරිසක් මැසිවිලි නඟයි.. සමාජ හැසිරීමේ ස්වභාවය සංස්කෘතිය යන වදනින් දැක්වෙන අතර.. එය නිරන්තරයෙන් වෙනස් වන්නක් බව වටහා නොගැනීම තුළ ගැටළු බොහෝ.. ඇති වී තිබේ.. යහපත් වූ ආචාර ධර්මයන් සදාචාරය ලෙස දැක්වෙන අතර.. මේවා සංස්කෘතිය තරම් වේගයෙන් වෙනස් වන්නේ නැති.. බොහෝ සෙයින් වෙනස් නොවිය යුතු.. එහෙත් අලුත් විය යුතු.. ...

කලමනාකරණය බොහෝ දෙනා කතා කරන.. න්‍යායාත්මකව සිදු කරන ප්‍රායෝගිකව නොකරන කලමනාකරණයේ වෙසෙස් බොහෝය.. ව්‍යාපාර කලමනාකරණය, ජීවිත කලමනාකරණය, පිරිස් කලමනාකරණය, ආර්ථික කලමනාකරණය, කාල කලමනාකරණය.. ආදී වශයෙන් විවිධ වෙස් ගත් කලමනාකරණ විෂයයන් හා මාතෘකාවන් අපට හමුවේ.. ජීවිත කලමනාකරණය මේ අතර වැදගත්ම එකයැයි මා කියන්නේ .. ඒ මත අන් සියළුම දෑ තීරණය වන පසුබිමක් ඇති නිසා ය.. දිළින්දාගේ සිට මහා ධනවතා දක්වා දුක් විඳින්නේ.. ...

වත්මන් දකුණු ආසියාතික ක්‍රීඩා උළෙල තුළ දෙවැනි ස්ථානය තහවුරු කර ගැනීමට.. අපි සමත් වීමු.. ඒ තුන්වැනි ස්ථානය සමඟ හොඳ පරතරයක් ද තබා ගනිමිනි. මේ අප රන් පදක්කම් අතර දෙවැනි තැන ගත්.. පළමු අවස්ථාව නොවේ.. කත්මන්ඩු නුවර පැවති පළමු තරඟාවලියේදී ද අප ලබාගත්තේ දෙවැනි ස්ථානයයි.. 91 ශ්‍රී ලංකාවේදී සහ 2005 ඉන්දියාවේදී ද අප එම ස්ථානය රැක ගත්තෙමු.. සමස්ථ රන් පදක්කම් අතර ...

එකමත් එක රටක රජෙක් ඇත රජ කරලාඇමැත්තොත් සිටී ඔහුගේ තනතුර ඔපලාඑහෙත් රජා අහන අමුතු පැන ගැන සිතලානිතරම දුක කියනවාලු දෙවියන් වැඳලාරජුයි පැන විමසන්නේ - ඇමැත්තොයි දුක් වෙන්නේනිතරම වගෙ රජාගෙ පැන වැස්සට තෙමිලාඇමතියො ටික නාති සබන් නැතිවම හිසලාමෙහෙම ගියොත් රස්සාවත් නැතිවෙයි සිතලාපණ ගැහි ගැහි තමයි සැවොම එන්නේ දුවලාකාගෙන් පැනය අහයිද - මට වැරදුණොත් බනියි දඑදත් ඔන්න රජා පැනය විමසනු හැදුවාඇමතියො ටික ...

මාධ්‍ය වේදියා හෙවත්.. ජනමාධ්‍ය වේදියා ගැන මේ දින වල නිතර කතා වෙනු ඇසේ.. වේදියා කී විට .. කිසියම් විෂය පථයක් ඔස්සේ සිය දැනුම පුබුදුවා ගත්.. එකී විෂයයෙහි යම් පරිචයක් ඇති.. තම විෂයයෙහි ආචාර ධර්ම මනාව හඳුනන කෙනෙකු හැඳින්වෙන බව මගේ අදහසයි. සූප වේදියා ගේ විෂයය .. සූප ශාස්ත්‍රය වන පරිදි ම ජනමාධ්‍ය වේදියා ගේ විෂයය.. ජනමාධ්‍යය වන්නේය.. පුවත්පත්, ගුවන් විදුලිය ...

ගෙදර පුංචි හුරතලාසණ්ඩු කළත් දඟ වෙලාමාත් එක්ක හුරතලේට හිනාවෙන්නෙ තාමකාට නැතත් පුතේ නුඹව වටිනව මට බෝමපුතා දෙසම බල බලාතරුත් ඉන්නෙ නැවතිලානිවි නිවි දිලිසෙන්නෙ මොකද එ තරු හරිම සෝකෙන්පණිවුඩ හෙම තියෙනවාද ගෙනාව සුර ලෝකෙන්ටික ටික නුඹ ලොකු වෙලාසිප් ගුණ මල් දම් නෙළාමිනිසත් කම් නිබඳ හැඳින පෙරටම යා නම්නිවටුන් දෙස නොබලන් එය හරි අවදානම්රට දැය දෙක සරසලානුඹ එනතුරු මඟ බලාමං ඉන්නම් කල්ප ...

හෙළ - බොදු සටන කී පමණින්ම .. එහි කිසියම් නොගැලපීමක් ද එක් වන බව ද දකිමින් මෙම සටහන මේ මැයෙන් ම ආරම්භ කරන්නේ .. මේ මොහොතේ එසේ කළ යුතුයැයි සිතෙන නිසා ය.හෙළ - යනු වෙන් අදහස් වන්නේ සිංහල දේශයට අයත් තැනැත්තා යන්න මගේ අදහස වුවත්.. එය "සිංහල බස කතා කරන්නා" දක්වා පටු විය හැක..බොදු - කීවාම මූලික වශයෙන් එයින් බෞද්ධයා ...

මොහොතක් ලබා සෙනේ ඔය රුවන්හදවතින්මැරුණත් කමක් නැතේ නොම මැරීඉමි හිතින්අහසත් සිනා නොවී පිණි සලයිඇගෙ නෙතින්මෙහෙයක් මටත් කියන් ඉටු කරන්නට ඉතින් කල් යල් බලා එසැණින් කළ යුතුයිකරන දේදුල් නිල් වළා අතරත් සැඟව යයිඑළි සඳේබොල් ගල් තලා මතදිත් නොම දැනෙයිඇති තදේමල් මල් වෙලා වැදියන් වදින ගල් හෙම ළදේ පාවෙන පුළුන් රොදක් ඉගිලුණත්වැසි සොයායාවෙන කැළුම් නෙතේ නිති රැඳෙයිදුර නොයාගෑවෙන දුරක් ළඟින් නොසිටියත්නිති ...

මෛත්‍රී ජනපති වෙලා අවුරුද්දක්ය. ඒකට පදවි ප්‍රාප්තිය නොකියා.. ඉන්ට කියා මෛත්‍රී කියා ඇත්තේ.. ඒ පදවිය දරලා කොරපු දේවල් ගැන එතුමාට සෑහීමක් නැති නිසා වෙන්ටත් පුළුවන්ය. නැත්තං ඒ කියමනේ ඒ හැටි වරදක් මට නං පේන්නේ නෑ ය. කොහොම උනත්.. හෙට දානයක් දෙන්ට වටිනවාය. ඒ අප්පච්චිගේ අවුරුද්දේ දානය නිසාය. ඒත් අප්පච්චි ආයෙත් උට්ඨානය උන නිසා ඒකත් ඕන නෑ ය. කොහොම උනත් මගේ ...

අරුම පුදුම සුහද මිතුරො මරා ගන්නආදරේපතාගෙනම ඇවිත් ඔතා බදා ගන්නආදරේදුකෙත් සැපෙත් එකට ඉඳිමු මැරෙමු කියනආදරේකාසි පනම් එක්ක පස්සෙ දොරෙන් යා ලුආදරේ තරුණ කාලෙ කට්ටි පැනල' හොරෙන් කරපුආදරේබැන්ද ගමන් ලැයිසොන් එක ලැබෙයි නමටආදරේඊට පස්සෙ හැදෙන ළමයි හටයි වැඩියආදරේපුදුම වැඩේ මතක නෑලු ඉස්‍සර බැඳිආදරේ පංති ගානෙ අරං ගිහිං වැඩිම හින්ද'ආදරේපුංචි පුතේ වෙයං කියයි දොස්තර නංආදරේහංදි ගානෙ කරක් ගහල' ඌ බැඳුනමආදරේවංදි දැකිය ...

E - Returns ලෙස හඳුන්වන්නේ .. ඉලෙක්ට්‍රොනික ක්‍රමය හෙවත් මෘදු-පිටපත් (Soft Copy) භාවිතයෙන් E-Mail මඟින් හෝ .. Web Site එකක් හරහා.. යම් කිසි ගනුදෙනුවක් කිරීමේ ක්‍රියා පිළිවෙතයි. විශේෂයෙන්.. පසුගිය කාලය තුළ විශාල වශයෙන් අවධානයට හා දියුණුවට ලක් වූ අංශයක් වූ.. පරිගණක, අන්තර්ජාලය සහ ඊ තැපෑල පාදක කරගෙන.. කඩදාසි භාවිතය, වැයවන කාලය හා ප්‍රායෝගික අත්වැරදීම් අවම කරගැනීම උදෙසා ගත් වැදගත් පියවරක් ...

වාහන ආදායම් බලපත.. ඔන්ලයින් අලුත් කිරීම අන්තර්ජාලය හරහා විවිධ පහසුකම් අත්විඳිමින් දිවිය පහසු කරගන්ට වැඩි කැමැත්තක් ඇති මට අද තවත් අලුත් අත්දැකීමක් ලැබුණා.. ඒ තමයි වාහනයේ ආදායම් බලපත්‍රය (Revenue License) අන්තර්ජාලය හරහා ලබාගත හැකි වීම. පේන විදිහට මේක අද ඊයෙ ආරම්භ කරපු දෙයක් නෙවෙයි.. අඩු වශයෙන් අවුරුදු දෙකක්වත් වෙනවා.. ඒත් අපි මේ ගැන හරි හැටි දැනුවත් නොවීම නිසා.. ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාල වල කොයි තරම් නම් රස්තියාදු ...

කවි, කතන්දර හෝ වෙනත් ලේඛන ලිවීම සඳහා මෙන්ම තමන් ලියූ දෑ ආරක්ෂිතව තබා ගැනීමට ඇති අපූරු තැනකි බ්ලොග්(Blog).මෙහිදී බ්ලොග් එකක් සාදා ගැනීම යන කරුණ තවමත් නුහුරු අය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියන්නට සිතුවෙමි.බ්ලොග් භාවිතය හා සබැඳි වචන කිහිපයක් මුලින් ම හඳුනාගනිමු. Blog : නොමිලේ ලැබෙන තැනක හෝ මිළදී ගත් වෙබ් අවකාශයක පවත්වන වෙබ් අඩවියයිBlog Post : බ්ලොග් ලිපිය/සටහනBlogger: බ්ලොග් සටහන් කරුවාLayout/Template: ...

කාව්‍ය චතුෂ්කය පසුගිය පොහෝ දින සේන අම්බලම්ගොඩ ගුරු පියාණන් බැහැ දැකීමට ගිය අප හට එතුමාගෙන් වටිනා කියන පාඩමක් උගත හැකි විය. ඒ කාව්‍ය චතුස්කය නම් දුෂ්කර බන්ධනයක් ගැනයි. ඒ පිළිබඳව කිසිවෙකු මුහුණු පොතෙහි විමසා සිටි බවත් .. එයට පිළිතුරු දීමට තමාට අවස්ථාවක් නැති නිසා එයට පිළිතුරු දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටිමින් එකී පාඩම අප වෙත ඉදිරිපත් කළ නිසා මෙම සටහන තබන්නට සිතුවෙමි..පළමුව ඉහත ...

සුප්‍රකට "ජනවාරි අට" පෙරැළියෙන් පසු, දස මසකට වඩා මඳක් ගෙවී ගොස් අවසන් ය.. අලුත් ජනපති.. අලුත් ආණ්ඩුව ගැන මැසිවිලි බොහෝ ය. ඒවා අසාධාරණ ද නොවේ. ඒවාට ආණ්ඩුව පැත්තෙන් පිළිතුරු ද ඇත. ඒවා ද අසාධාරණ නොවේ. එසේ නම්.. අසාධාරණ වන්නේ කුමක් ද? අප සෙවිය යුත්තේ ඒ ගැන ය.බලාපොරොත්තු අසාධාරණය.. "මුං" වපුරා.. "තල" අස්වැන්නක් බලාපොරොත්තු විය හැකිද? සමාජය අසාධාරණය.. දේශපාලකයින් බහුතරය විසින් ...

සෝභිත සමිඳුනි .. නිවන් සුව! සොයමින් නිවන් මඟ අතහැර මඟසැපවත්දහමින් උගත් බෙදමින් දම් රස සරුවත්නැගිටිය යුතු තැනදි නොතැකූ තමදිවි වත්හිමියනි අපයි අසරණ නුඹ වියඅපවත් සැම විට පතළ කළ කරුණා සෙනේසිතඋස් මිටි කමක් කළු සුදු භේදයක්නැතහිමියනි නුඹ පැතුව යහපාලනේමතහෙළ බොදු ලකුණ වෙන කාටත් වඩාඇත නිසැකව මතු හෙළයෙ දම් මල් පිපේවායහ ගුණ දහම මිනිසත්කම් රැකේවානුඹ පැතු ලොව ම අප හට මතු ලැබේවානිබඳව මතු නිවන් මඟ මුණගැසේවා ...

මේ සාහිත්‍ය මාසයය..මං.. බලන්ට ගිය.. ප්‍රදර්ශනයක් නෑ ය.. ඒත්.. විජය මාපලාන කවියා ට පින් සිදු වෙන්ට . කවි පොතක් මට ලැබුණේ තැපෑලෙන් නොමිලේ ම ය.. ඒ හැර මා මේ මාසයේ මිළ දී ගත් පොත් දෙකක් ය(අභ්‍යාස පොත් හැර) .. ඒ දරුවන්ගේ පාසලේ පුස්තකාලයට පිරිනැමීමට ය.. පොත් දෙක ම.. සිබිල් වෙත්තසිංහ නැන්දාගේ ය.. දෙකම ගුණසේන ප්‍රකාශන ය. දෙක ම පරිවර්තන ය. ...

මගේ දුව ට.. පහුගිය සැප්තැම්බර් හය වෙනිදට.. අවුරුදු 8ක් සම්පූර්ණ උනා.. එයා ඉගෙන ගන්නෙ තුන්වැනි වසරෙ නෙ.. ඉතිං.. දැං.. ටික ටික තේරෙනවා.. ඉල්ලීම් එහෙම වැඩි වෙනවා.. උපන්දිනේ සමරන්ට යාළුවො දෙතුන් දෙනෙක්ටත් එන්ට කියන්ට ඕනි කියලා ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් උනා.. ඉල්ලීම දිහා සාධාරණව බලපු මගේ බිරින්දැ.. ඒකට එකඟ උනත්.. පවුලෙ කට්ටිය විතරක් සහභාගි වෙන සාම්ප්‍රදායික උපන්දින සාදයට .. මේ දරුවොත් එකතු උනොත්.. ...

Previous Page