Products, projects, start-ups, franchises, acquisitions – [ Interns guide to the corporate world ] A career may span across decades, but the solitary butterfly years that that are during the early stages of a career defines the person you are ought to be. Unlike some of the gifted, talented and the privileged whiz kids of our generation, I believe that I belong to back benches, where you always work hard to realize things. ...

= සටහන = 1 ඊයේ පෙරේදා දෙවෙනි හෝ තෙවන වතාවට “INTERNSHIP” චිත්‍රපටිය නැරඹුවෙමි. එය වෙලාවකට මගේ ජීවිතය වගේය. කෑල්ලක් දෙකක් ස්ටීව් ජොබ්ස් වගේ IT කාරයෝ දෙතුන් දෙනෙකුගේ ජීවිත වැනිය. මගේ අදහස සියලුම IT උපාධිකාරයෝ, අපේක්ෂකයෝ, උණකාරයෝ එය අනිවා නැරඹිය යුතුය. (විශේෂයෙන් පිටරටවල කුකුල්මස් කඩ, පෙට්‍රල් ෂෙඩ්  සහ සුපර්මාර්කට් වල වැඩකරන ගමන් ඉගෙන ගන්න අය ) සැලකිය යුතුයි : වැඩිහිටියන්ට පමණයි ...

බැංකු ලිපිකරු සහ මුතු කැටය බැංකු ලිපිකරු සහ මුතු කැටය ශ්‍රී ලංකාව, දල ජාතික නිෂ්පාදිතය පදනම කරගත් වර්ගීකරණය අනුව 2013 දී 113 වනස්ථානය හිමිකරගනිද්දී, එක්සත් රාජධානිය 21 වන ස්ථානය හිමිකරගෙන තිබුණි. ලංකාව  අනෙකුත් ඉන්දියානු උප මහද්වීපික රටවලට සාපේක්ෂව කුඩා ජනගහනයක් සිටින රටකි.ට්‍රාන්ස්පේරන්සි ජාත්‍යන්තරය, ඔවුන් ලොව අඩුවෙන්ම දුෂිත රටවල් අතර 91 වන ස්ථානයට වර්ගීකරණය කරයි. ඔවුන්ට ඇත්තේ එකම එක නවීන දියුණු විශාල නගරයක් පමණි. ඔවුන්ගේ ක්‍රිකට් ...

මුහුදු වෙරල අසල මාවත |marine drive * ප්‍රේමය නින්ද අමරණීය මතකය බම්බුව! ______ * හැන්දෑව මුහුදුවෙරල මධුවිත වෙරළේ හැපී විසිරෙන හීන . ______________________ * කළුවර රේල්පාර කෝච්චිය හැල්මේ දුවන හිස් ජීවිත. ___________________ ලාඳ ලා සඳ තනිතරුව ප්‍රාර්ථනා විශ්වය ජීවිතය. ______ * ...

ඉරිසියාව | BMW ActiveHybrid7 * බී.එම්.ඩබ්ලිවු හයිබ්‍රිඩ් රථයක ගමන්කළ යුවලක්ද, අනෝරා වැස්සේ, බඩු මලු අතදරා, පුංචි කුඩය යටින්, හිනැහෙමින් ගිය, අප දෙදෙනා දෙස, ඉරිසියාව මුසුවූ බැලුම් හෙලූහ. * ...

කාලය යනු මිනිසා විසින් නිර්මිත සංකල්පයකි.  | time is a concept that humans created. * සමහර මිනිස්සු වයස අවුරුදු දහඅටේදී නාකියි. සමහර මිනිස්සු වයස අවුරුදු අනූවෙදී තරුණයි. කාලය යනු මිනිසා විසින් නිර්මිත සංකල්පයකි.                                               – යෝකෝ ඔනෝ * “ යෝකෝ ඔනෝ ”ජපන් ජාතික කලාකාරියකි. ඇයගේ වදන් ගැන ලියන්නට හිතුනේ, ඊයේ පෙරේදා ...

තුංග උතුවන්කන්ද පාමුල… * උපුටා ගැනීමකි! * * තුංග උතුවන්කන්ද පාමුල කෝපි මල් අහුරක් තියා මම්මලේ මට ඇහෙනවා බන් ඉකිබිඳින හඬ මේනකා… * බංගලාවක් බින්ඳ දවසක හංගගෙන ආ රිදී කූරක් කෝපි මල් කළඹක් ම ගැවසූ කෙස් රොදක් අතුරින් යව හිඟුල ඔය ළඟ වාඩිකර උඹ හැඩ බලන්නට ආයෙ දවසක් එන්නෙ නෑ මට මේනකා… * තුංග උතුවන්කන්ද පාමුල කෝපි මල් අහුරක් තියා මම්මලේ මට ...

” දැන් මචං එහෙම බෑනේ, පවුල් වෙලා මං !” b කොවුලා වගේ  “ලව් “ සින්දුම කියපු එකා මං වවුලා වගේ රෑ තිස්සේ නිදි මැරුවේ මං හවුලේ ජීවත් වෙන්නට හිතපු එකා මං පවුල බනී ලේට් උනොත් ගිහින් එන්නද මං b මුට්ටිය ඉවර කෙරුවේ ගහ මුලදීම මං බෝතලේ ඇරපුවාම චියර් කෙරුවේ මං රෑ-දවල් ගතවුනාම සැලකුවේ නෑ මං දැන් මචං එහෙම බෑනේ පවුල් වෙලා මං b ජොබ් එක සංස්ථාවෙ ඩෝන්ට් කෙයාර් ...

පොසොන් පෝය දින උදැසන කොළ කැඳ  දානය | what they don’t teach you in an MBA course. * * පහුගිය මාස 6ක් තිස්සේ මේ මල්ලීට  ”කළමනාකාරිත්ව  අභ්‍යාසලාභී” පුහුණු  වැඩසටහනකට සහභාගී සහභාගී වීමට අවස්ථාව ලැබුණි.එහිදී විවිධ දේශන/වැඩමුළුවලට යොමුවීමට අවස්ථාව ලැබුණි. මේ අතර සහකාර  ආයතනික කටයුතු කළමනාකාර “අයියා” සමග පහත කතාබහ කරන්නට කරන්නට ලැබුණි. * මල්ලි පොඩි ” සිටුවේශන් ” එකක් කියන්නං. ඔයා ඒ අවස්ථාවට මුහුණ දුන්නොත් මොකද කරන්නේ කියල කියනවද? හරි කියන්නකෝ. * ඔන්න අපේ ආයතනයෙන් පොසොන් පෝයට මිහින්තලේ සිල්  ගන්න ගන්න කට්ටියට ...

බැංකු කළමනාකරු සහ මංකොල්ලකාරයෝ | self-taught MBA * අනුවාදයකි. * චීනයේ “ග්වාන්ෂු ” ප්‍රදේශයේ බැංකු මංකොල්ලයක් සිදුවිය. එහිදී මංකොල්ලකරුවෙක් බැංකුවේ සිටි පිරිසට මෙසේ පැවසීය “කවුරුවත් හෙලවෙන්න එපා.සල්ලි අයිති ආණ්ඩුවට. උඹලගේ ජීවිත් අයිති උඹලට. බැංකුවේ උන් සියලු දෙනා නිහඩව බිම දිගාවුනි. මෙය “මනස වෙනස් කිරීමේ සංකල්පය” ලෙස හැඳින්වේ. සාම්ප්‍රදායික චින්තන රටාවෙන් බැහැර වීම මින් අදහස් කෙරේ. * එහි එක ස්ථානයක මේසයක් මත කාන්තාවක් (ඕනෑකමින් හෝ ඉබේටම) තමන් සිටි ...

අහසට කඩා වැටෙන්නට ඉඩ දෙන්න. | skyfall මේ අවසානයයි. * හුස්ම නොගෙන දහයට ගනින්න. එවිට ඔබට පෘථිවිය බ්‍රමණය වනු දැනෙනු ඇත. මගේ හදවත් ගිනිගෙන දැවෙනු දැනෙනු ඇත. මේ අවසානයම තමයි. මම ගිලී, කිමිදී, සිහිනෙන් මෙය දැක ඇත. * අහසට කඩා වැටෙන්නට ඉඩ දෙන්න. සියල්ල සුනු විසුනුවී යනු ඇත. අපි නොසැලී සියල්ලටම එකට මුහුනදෙමු. * අහස කඩාවැටෙන විට, හෙන හඬින්  පුපුරාවී, දහවල අඳුරු වේවි. * ඔබ ළඟ මගේ නොම්මරය ඇත, මට මගේ ...

මටත් කලින් බුදු වෙන්නද යසෝදරා ? රත්න ශ්‍රී විජේසිංහ සම්බන්ධවූ නිර්මාණ දෙකක් ගතවූ වසරේ මා බෙහෙවින්ම සංවේදී කරවීය. එකක් ඔහුගේ පද රචනයකි. මේ පිලිබඳ  බ්ලොග් සටහන මෙතනින්. * අනෙක ඔහුගේ බිරිඳගේ වියෝව පිළිබඳව මාලතී කල්පනා ඇම්බ්‍රෝස් ගේ පද සංකල්පනාවකි. අනෙක් පුදගලයෙකුගේ භාවමය සිතුවිලි තමන්ගේ බවට පත්කර අනෙකාගේ සිතුවිලි ලෝකයට පිවිස, අනෙකාගේ හැගීම් උද්දීපනය කිසිලෙසක ලේසි පහසු කාර්යයක් නොවේ. කිවිඳිය එම කාර්යය කොතරම හොඳට ඉටුකොට තිබේද යත්, මෙම ...

හැඳි ගෑරුප්පු , චීන කෑම සහ ටජ් මහල. | conflict of interest * අද සමාජයේ භාවිත දේ,සිරිත් විරිත් ,විලාසිතා ආදී අතුරින් බොහොමයක අර්ථය සහ මුලාරම්භය බොහෝ දෙනෙකේ නොදන්නවා මෙන්ම,නොසිතන බව පැහැදිලිය. මුලාරම්භය කෙසේවෙතත් අරමුණ (යමක් කරන්නේ මන්ද?) යන්න අප එය කරනවා නම් , දැනගත් යුතුය. * උදාහරණයක් ලෙස අපි කෑම කන්නේ එය ශරීරයට අවශ්‍ය ශක්තිය ලබාදී, ශරීරය නිරෝගී කරන නිසාය.මේ අරමුනු හෝ ඒ හා බැඳුනු අරමුණු හැර වෙනත් අරමුණු උදෙසා ආහාර ගැනීම ...

” හක්කපටස් “ * “ තුඹසක් හදයි වේයෙක් හරි වෙලාවට කව්රුත් නොමැත මට වැරදුන වෙලාවට. “ * = සටහන = * ඉහත උපුටා දක්වා ඇත්තේ කතෘ අඥාත “ඛනිජ තෙල් කවියකි.” * ජනකවි යනු ජනතාව තුලින් මතුවූ ජනතාවගේ හද ගැස්මයි. එය කලකට පෙර ලංකාවේ කරත්ත කවි,පතල් කවි, නෙලුම් කවි ලෙස වර්ග වෙන අතර, වර්ගවාදයෙන් බැට කෑ අප්‍රිකානු වහල් සමාජයේ “රැප්” ලෙස උපත ලැබීය. ...

මම තව වෙන මොනවා කියන්නද? ඔහු කොල්ලෙක්, ඇය කෙල්ලෙක්, මම තව වෙන මොනවා කියන්නද? ඔහු රස්තියදුකාරෙයෙක් වගේ, ඇය කුමාරිකාවක් වගේ. මම තව වෙන මොනවා කියන්නද? * ඔහුට ඇයව ඕනේ වුනා, ඇය කවදාවත් කියන්නේ නම් නැහැ, එයාටත් රහසින් ඔහුව ඕනෙ තමයි. ඒ වුනාට එයාගේ යාළුවො ඔක්කොටම, ඔහු ඇඳුම් අඳින පිළිවෙල ගැන ප්‍රශ්න තිබුනා. * ඔහු දඟකාර කොල්ලෙක්, ඇය ඔහුට “පස්සේ හම්බෙමු ” කිව්වා. ඔහුව ඇයට ...

| සුදු නෙළුම කෝ, සොරබොර වැවේ….? | * පෙරවදන. * “සහෘදයා” යනු සමාන හදවත් ඇත්තාය. “දෙවියන් ලෝකය මැව්වා” නම්, කලාව යනු දෙවියන්ට මවන්න බැරිවී මිනිසාට මැවීමට ඉතිරිකළ දෑය. මා සිංහලෙන් ලියන බ්ලොග් තුලින් පෙර දිනක හඳුනාගත්, තවම නොදුටු සහෘදයකු අතින්, අමරදේව ශුරීන්ගේ මෙතෙක් නොඇසූ ගීයක්, ඊයේ හෝ පෙරේදා අසන්නට ලැබුණි. * මෙයට  අදාළ සිදුවීම නිසා, ගේය පද රචකයා තුල ඇතිවූ කම්පනය, ගීයකට පෙරලී, අමරදේව හඬින් ප්‍රතිනිර්මාණය ...

රාජ්‍යය සේවය පිණිසයි! | on state service! * බෙරපදේ තාල මත්තට නෑසේද සීපදේ හවස් ජාමෙට ගොලුවේද සකිසඳේ නුඹත් ගම අතහැර යාද හෙට උදේ දකින්නට බැරි වෙයි නේද * කීන දං හිඹුටු බෝවිටියා සුවඳ පේනතෙක් මානයෙන් ඈතට යාද හේන කුඹුර ඕවිට අමතක ඇයිද මූනවත් බලාගන්නට බැරිවෙයිද * දුලා දිමුතු මුතු හර පලඳින කලට වළාකුලක සේලේ ගතලන කලක සලා සිමර දෝලාවල යන කලට රිලා මොටයි සේ අප පෙනෙතිද ...

Previous Page